اعضای کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند و طه هاشمی در این دانشگاه صاحب یک مسئولیت جدید شد.

خبرگزاری فارس: مسئولیت جدید طه هاشمی در دانشگاه آزاد
 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای کمیته‌های بدوی، تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با حکم میرزاده رئیس این دانشگاه منصوب شدند.

بنابراین گزارش، با اعلام این حکم محمد ابریشمی‌نیا و محمدرضا نیازی به عنوان عضو کمیته بدوی رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان دانشگاه، طه هاشمی به عنوان رئیس و حسین غریبی، ابراهیم واشقانی فراهانی، احمد قلی‌زاده و محمدمصطفی دعاگویی به عنوان عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند.

گفتنی است، علیرضا مصدق، علی عسگری و مرتضی احسانی هم به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر آرای کمیته‌های رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی مشخص شدند.

لازم به ذکر است، پروین داداندیش به عنوان عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی، محمدعلی گذشتی و محمدرضا عباسی‌فرد به عنوان عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: